číslo con_pi

Pls, nevíte co je za číslo 0.01745325? Viděl jsem ho označeno jako con_pi. Potřeboval bych jeho mnohem přesnější hodnotu. THX
<HTML>0.01745325 ?
Tohle cislo jsem vzivote nevidel a google ho taky nezna...
kdyz nevis co je to za cislo a nevis ani co je com_pi tak proc to chces?
Imho oboje je nejaka smysleny nesmysl</HTML>
CON_PI byva obvykle oznaceni pro konstantu Pi, nicmene tohle cislo vyjadruje jeden stupen v obloukove mire (360° je 2*Pi, tato konstanta je tedy rovna Pi/180). Pokud potrebujes presnejsi cislo, tak pro Pi zaokrouhlene na 399 desetinnych mist je onen podil roven cislu s presnosti na 33 desetinnych mist (vic nedokazu na tomto PC spocitat) : 0,017453292519943295769236907684883 . Troufam si rict, ze tak presne cislo nepouzivaji ani v NASA pri vypoctu drahy vesmirne lodi pro pristani na Mesici, ale kdyz ti to pomuze
Díky moc.

Programuju hru, a nad objektem (ve 3D) mam kameru, která se nepatrně otáčí kolem svý osy, pokud je con_pi nezadaný přesně, líp řečeno, čím přesněji je zadáno, tím méně se kamera otáčí. Okem neznatelně se otáčí při zadání 6 desetinných míst, přičemž když nechal objekt chvíli stát, uvidim, že kamera se o něco pootočila. Kdybych tam měl třeba jen 15 míst, kamera by se třeba za hodinu pootočila, což by tolik nevadilo, ale já to používam i u objektů a kdyby se za půl hodiny pootočil barák, no nevim :)

Takže díky :)
PHP s přesností (precision=60):
0.0174532925199432954743716805978692718781530857086181640625
od precision asi 17 to počítá jinak než donnymu
Treba jestli nebudu zejtra linej, napsal bych skriptik simulujici klasicke celociselne "pisemne deleni" - to by mohlo dat presny vysledek s jakymkoli poctem desetinnych mist, co myslite?
<HTML>Zbyněk: od toho jsou ale funkce jak v OpenGL tak v Direct3D
(openGL konkretne glRotate(uhel,osX,osaY, osaZ)) takze staci nastavit nejakou tu osu na 1 a uhel pricitat treba jako static float po 0.001
v D3D to funguje stejne</HTML>
NJ, jenže já pracuju v programu, kterej sám od sebe zaokrouhluje na dvě dessetiný místa, což mě zcela irituje, takže se asi začnu učit C++. (BTW je to program Game Maker)
<HTML>Game Maker je hračka, vytvoříš v něm možná něco jednoduchého. Pokud chceš dělat opravdovou hru, nauč se céčko. Já jsem například vůbec nepochopil, proč tím objektem vůbec otáčíš apod...</HTML>
jj