Problémy se zobrazením

Proč se tyhle stránky stávají nepoužitelnými? Nejen že šíleně dlouho trvá než se stránky načtou, ale dnes i každých pět minut nejdou vůbec zobrazit a ještě mě to napíše něco o kontaktování uživatele...snad brzy našetřím a zapatím si férovej hosting..to je je k breku
Nevim proc si stezujes... udelej stranky tak aby fungovaly jak maji a budou se zobrazovat normalne... skousel sem si je zobrazit a sla jen uvodni stranka... po kliku na "vstupte" sem cekal asi 1min a bez zadneho zobrazeni... a to mam pripojeni 760kb/s!
no a o tom to je...každou chvilku to nejde...zrovna ted to píše abych kontaktoval admina..nechápu to..je děs
navíc jsem laik...nechápu proč pět minut fungujou v pohodě a pak dalších 10minut nejedou...těžko mě kdo asi pomůže
nemas nahodou nejakou chybu v php kodu? teda jestli ten zbytek mas v php... me neco podobneho delalo na "lokale" kdyz sem mel spatne nastavenou cestu k includovanemu spouboru... ale nejspis zalezi i na nastaveni apache, ktere tu bude urcite jine nez u me doma... Tak si skus projit kod a uvidis... jo a ted sem to skousel a vyhodilo me to tu stranku "stranka je docasne nedostupna..."
no právě..ale to fakt několik třeba dnů funguje v pohodě, a pak jako dnes třeba za den se tam několikrát nejsem schopnej dostat...takže si myslím, že to není chyba na naší straně
navíc já nejsem schopnej se tam dostat hlůavně v administraci...pořád to nejedeeee...ach jo
No je fakz ze WZ sem tam vypadne... jako pred chvili databaze... tak skus IC.CZ nebo profitux.cz nebo jiny freehosting
myslíš že je to lepší? já chci až se trošku zmotáme..něco placenýho, snad to bude lepší
No.. ten profitux se tam zavazuje ze by melo vsechno chodit jak ma.. a je tam 300Mb mista... http://profitux.cz/freehosting/