Zobrazování reklamy

Dobrý den, mám nastavení zobrazování reklamy na všech stránkách dole, ale na titulní stránce mám reklamu nahoře, která mi kazí vzhled a zasahuje do textu, na dalších stránkách už je v pořádku dole. Jak to jde změnit, abych opravdu měla reklamnu dole i na titulní stránce. Děkuji
Na vině je řádek
<div class="obsah" style="position: absolute; left: 200px; top: 150px; height:1184px; width:722px">
- přesněji absolutní pozicování, které způsobí vynětí z toku textu. Reklama de facto je na konci stránky.

Rada je jednoduchá: Zbav se absolutního pozicování.
A můžete mi napsat jak toho docílím? Nejsem v tom moc odborník :-) Díky
Odstraň ze všech divů atribut style="..."
Tak nevím, vše co šlo jsem odstranila, ale reklama tam pořád je.
No jo, styly "position:absolute" je zaneřáděný celý soubor se styly "styl.css". Ten je také potřeba pročistit.

Upozorňuji, že pak už stránka nebude vypadat jako předtím, ale prospěje jí to. Aby se jí vrátila původní krása, najdi si v Googlu "třísloupcový layout". Styly pak budou mnohem jednodušší, než bylo u původní verze. Stránka se bude udržovat snáze.
Kit: a nebylo by lepší, kdyby si udělala pro reklamu absolutně pozicovaný div, do kterého by si reklamu nasměrovalo pomocí značky pro vkládání reklamy. Nekoukal jsem na stránky, ale zbavit se absolutního pozicování znamená obvykle zrušit současné zobrazování stránky - tedy, že by si ve zdi vybourala obno a ne stavěla celý dům znova
Bylo by to jednodušší, ale určitě ne lepší.
A určitě nejsložitější, ale nejlepší by bylo, kdyby se naučila html a css.
Lama: já špatně, skutečně by to nejlepší nebylo, ty taky špatně, koukal jsem, že podnikání s odkazovanou firmou je přímo procházka růžovou zahradou, viz: