Nefunguje přeposílání mailů?

Dobrý den,

možná špatně chápu, jak by to mělo fungovat, ale v Nastavení / email jsem si zaškrtl "přesměrování na registrační email" a předpokládal jsem, že když pak pošlu mail na adresu info@prodam3b4.wz.cz, tak dojde na můj normální email. Nicméně už jsem si tam zkusil sám sobě poslat dva maily, a zatím nedorazil žádný. Dělám něco špatně, anebo něco špatně chápu?

Díky
Laďa
Presmerovanie chápete správne. Žiaľ má ale svoje úskalia, tj pri preposlaní sa mení v hlavičke emailu názov servera odosielateľa čím podpísaný mail pomocou DKIM pri prekontrolovaní nesúhlasí s kľúčom domény a môže byť serverom príjemcu odmietnutý čo sa pravdepodobne stalo vo vašom prípade. Odporúčam založiť mail schránku a presmerovanie vykonať pomocou nastavenia filtru v danej mail schránke.