jak vložit povinnou reklamu když se smazal celý kód?

Zdravím,

jak vložit povinnou reklamu když se smazal celý kód?- tento problém nemám já ale kámoška, která si nepřečetla pořádně podmínky a smazala ten kód když jsem ji pak upozornil, že jí můžou smazat tak si vypůjčila reklamu právě z mých stránek jenže zkopírovala i jiné části jako např. verifikační kód,xml atd na což jsem včas přišel a potom to musela smazat.

jak ho má teda obnovit kde najde to ID číslo? nebo přesný celý kód? má to něco společného s tou sql databází? jde to plně obnovit?-moc tomu nerozumím, páč jsem taky začátečník ale podmínky čtu většinou pečlivě abych nepřestřelil.
Kód reklamy se vkládá automaticky (když funguje robot) do stránky při jejím uploadu na server. Takže by mělo stačit znovu nahrát soubor(y) na wz.

Kód je potvora, "když se smazal celý kód?" :-)
Lama: souhlas, kód je tu čím dál tím oprsklejší
Lama: No jak píšu naštěstí to není můj problém uff ale bylo by dobré kdyby se to vyřešilo no :) a čím rychlejc tím lépe .

"když se smazal celý kód?"- no právě píšu, že si nepřečetla podmínky a proto to vymazala celý a teď v tom má guláš, zvlášť když zkopírovala ode mně, že?

ten kód by snad měl být pro všechny stejný ne? akorát změnit to ID číslo které se v tom kódu vyskytuje celkem 3x
minas: a co ji brání to zkopírování zopakovat, když jí poradíš, co kopírovat nemá (jako např. verifikační kód,xml apod.) tak to bude zase OK.

PS: a kde jsi vzal kód ty, nešlo by to u kámošky zopakovat?
ds: já jsem ho tam už měl v základu než jsem coko-liv nahrával jsem měl čistě jen index.html a v něm ta reklama


a to nejde zjistit to ID?

to tu není žádný moderátor? aby také odpověděl?
<HTML>Moderátoři tu jsou, ale ani ty bys tu zadarmo nebyl 24 hodin denně. Zvlášť o víkendu.