Nejde smazat adresář

Nemůžu smazat adresář přes FTP přístup a to ani přes Windows Commander 32, tak ani po přihlášení přes webové rozhraní WZ.CZ.
Co s tím?
Zkus si napsat jednoduchý skript v PHP a smazat to s jeho pomocí, viz:
http://cz2.php.net/manual/en/function.rmdir.php

<?php
rmdir('jmeno-adresare');
?>
Prosímvás je tu někdo normální, nejsem programátor a ANI SE JÍM STÁT NECHCI....tyhle rady jasou fakt super. To je jako bys přijel do servisu s autem a oni ti řekli, ať si na to vyrobíš nářadí a opravíš si to sám.
Uvědom si, že toto není placený servis. Nikdo není povinen ti odpovídat. Přitom jsi dostal IMHO kvalitní odpověď, podle které bys to mohl zkusit.

V autoservisu také někdy dostaneš radu zadarmo, ale oprava je vždy za peníze.
Pánové, to že je služba zadarmo je sice hezká věc, ale vůbec to nesouvisí s tím, aby někdo dokázal na wz.cz hnout prdelí a odmazat něco, co prostě očividně zůstalo zaseklé a není to má chyba ( naopak chyba serveru wz.cz ).
Zaplťpánbůh stěhuju ftp jinam. Dát něco zadarmo a pak skuhrat, že lidi maj psát svý problémy do diskuzního fóra, kde jsou pak odpovědi úplně nanic, že jako wz.cz problémy nezajímají, to je fakt výborný.

Až ti napíšu, že když ti zlobí elektrika v autě, tak si máš vyměnit drát E45 a konektor D2N, tak budeš vědět stejný prdlajs jako já, tak co to plácáš o kvalitní odpovědi. Nejsem a nechci být programátor.
ŠLO MI O JEDINNOU VĚC, ABY PROSTĚ NĚKDO Z ADMINŮ, KTEŘÍ SE KOPOU NUDOU DO PRDELE, TU PRDEL ZVEDNUL A ODMÁZL TEN ADRESÁŘ, KTERÝ SE OČIVIDNĚ ZASEKL. NECHCI NIC ŘEŠIT SÁM, ZE TO NESE ODPOVĚDNOST WZ.CZ, bez ohledu na to jestli stojí hosting 1000,-/ měsíc, nebo je zdarma. Stačí to napsat takhle, nebo to má být ještě Maďarsky?
Vůbec jsi nenapsal, který adresář se ti zasekl. Asi všechny.