Nejde se připojit přes ftp ani zobrazit stránku.

Zničeho nic se nejsme schopni připojit ani se dostat na stránky a právě jsme rozjeli reklamní kampaň a všude máme vylepené plakátky s odkazem na stránky, jsme zoufalí, v čem je problém, moc do těhle věcí nevidíme.? http://parfemyatelovakosmetikafm.webzdarma.cz
Připojuji se, web je nedostupný :-(
mám obdobný problém- také nefunguje web, ani ftp...
Dnes se již od rána nemohu dostat ke svým souborům abych doplnil naše stránky. Jsem sice takový samouk, ale nevím co s tím
Vidím, že nefunkčnost stránek je asi u všech klientů. Zřejmně se něco upravuje nebo se jim něco stalo ze servrem atd... Můžeme jen čekat, až naše weby zase pojedou a třeba se i později dozvíme, proč je tenhle neohlášený výpadek.
No mě už to zlobilo i včera, člověk než tam nahrál soubory tak po třetím kopírovaném souboru jsem vypadl se spojením
Tak s nahráváním souborů mám problémy pár dní zpátky, ale ještě v 1 ráno nebo kolik to bylo, můj web fungoval.
Obdobný problém:

spravuji tři webové stránky.
Všechny jsou veřejně přístupné a zobrazují se správně.
Pouze jeden (svitky.wz.cz) však mohu aktualizovat.

POZOR: 10:20 hod - už mi jdou spravovat všechny.

Ostatní nešly aktualizovat ani pomocí ftp připojení - přes WinCommander.
Na účet webového rozhraní mi šlo připojit, ale "správce souborů" nefungoval.
Chyba byla pravděpodobně na straně webuzdarma a byla odstraněna, díky.
Pro ostatní: zkuste se připojit znova.

Hela
<HTML>Dovoluji si upozornit následující weby:

devatepatro.wz.cz (a)
svitky.wz.cz (a)
karlosanime.mysteria.cz (b)
sdhjinocany.wz.cz (c)
<i>mibesoft.wz.cz (d)</i>
parfemyatelovakosmetikafm.webzdarma.cz (e)

že porušují podmínky hostingu. Konkrétně na webech (a) je reklama umístěna pouze na tzv. vstupní stránce. Web (b) reklamu nezobrazuje vůbec - odkaz není zobrazení. Na (c) jsem reklamu nikde neašel. (d) je vstupní stránka, otázkou je, zda i tento jednoduchý rozcestník porušuje podmínky. Na (e) reklama je, ale není vidět.