Přeposlání, úprava či zrušení vystaveného dokladu

Podpora > Ostatní a fakturace > Přeposlání, úprava či zrušení vystaveného dokladu

Přeposlání dokladu

Pokud Vám nedorazil doklad na objednané služby do vaší e-mailové schránky, prosíme o kontrolu

- složky Spam ve Vašem emailu - v některých případech jsou zprávy s dokladem odfiltrovány jako SPAM,

- údajů ve webové administraci služeb - jaký máte nastaven kontaktní e-mail.

V každém případě není problém přeposlat Vám doklad znovu, stačí nás kontaktovat na fakturace@webzdarma.cz. Pokud vám dorazila upomínka, tak i v té naleznete odkaz na stránku, kde jsou uvedeny všechny údaje k zaplacení.

Všechny vystavené doklady (zaplacené i nezaplacené) najdete též v administraci služeb.

Úpravy na dokladu

Chcete-li na dokladu provést nějaké úpravy, přepošlete nám tento doklad na fakturace@webzdarma.cz a popište požadované změny. Doklad bude upraven a přeposlán na email

Pro budoucí správnou fakturaci prosíme o úpravu údajů v administraci uživatelského účtu po přihlášení . Úpravy se promítnou do dalšího vystavovaného dokladu. Na již vystavený doklad toto nebude mít vliv a je potřeba jej k nám na úpravu přeposlat.

Zrušení dokladu

Pokud chcete nechat zrušit vystavený a prozatím nezaplacený doklad, přepošlete nám jej na fakturace@webzdarma.cz spolu s odůvodněním, proč chcete doklad zrušit.
Možné důvody: zrušení služeb, již uhrazená jiná objednávka, zrušení domény, duplicitní doklad, jiný důvod.

Doklad na žádost zrušíme a případně zašleme informace s dalším postupem (zrušení služeb přes webadmin apod.). 

Doklad můžete sami zrušit i v administraci služeb.