Vytvoření gifového ikonky

Poradí mi někdo, ve kterém programu bych si mohla vytvořit animovanou reklamní ikonku (upoutávku) na své stránky, nejlépe v gifovém formátu?
Zkus napr. Animagic GIF Animator (http://www.rtlsoft.com/animagic/download.html). Jedine GIF je animovanej a to je na ikonky a bannery to nejlepsi. (mimochodem, zaslechl jsem neco o animovanym BMP - vi o tom nekdo neco, nebo je to jenom kec?) Jinak zkus hledat na www.google.com. Dalsi, co ti muzu osobne doporucit je GIF Constructor Set Proffesional.
Já bych řekl že animovaný gifi jsou na $%^%I* já osobně když tak neanimovaný, a pokud animovaný tak vždy flash!!
neanimovanej gif-ikonka-nikoho nezaujme.a to je prece jejim cilem,nebo se pletu? mimochodem, ne kazdej zvlada flash
Nejlépe zaujme flash...
Zalezi co na tom flashi je, ne ??? :o)

Radek
gify jsou dobrý a ne každej má už dneska podporu flashe (například naše škola nějak zaspala dobu :-). Animovaný BMP? I kdyby existovalo, BMP ze zásady nepoužívám. Všimli jste si někdy, že BMP ABSOLUTNĚ NEKOMPRIMUJE obraz?!
To jo BMP jsou na nic... Diobrý flash banner je nejlepší!!!
Hele, Lukasiku, dá se sehnat nějakej free editor flashe?
existuji nastroje z oblasti shareware, ale freeware jsem jeste nezahlidl...

m.s.
Nevím, pochybuji...
Borin: rika ti neco RLE komprese (u BMP)?
Ano, Run-Length-Encoding mi skutečně něco říká. Ale vysvětli mi tohle: Když namaluješ obrázek 100x100 pixelů, na kterým bude jen bílo a uložíš ho, zabere to na disku stejně místa, jako když to pestře vysprejuješ. To není moje ideální představa neztrátový komprese... :-)
to bude asi tim, ze to nedelas v RLE :) jinak RLE ale podporuje pouze 256barev - myslim, a nekde muze byt problem takove bmp otevrit...

m.s.
BMP jako animovany fomat je nesmysl. Pokud nekdo znate jeho strukturu, tak vam musi byt jasny ze to je blbost, dukaz:
DWORD biSize;
LONG biWidth;
LONG biHeight;
WORD biPlanes;
WORD biBitCount
DWORD biCompression;
DWORD biSizeImage;
LONG biXPelsPerMeter;
LONG biYPelsPerMeter;
DWORD biClrUsed;
DWORD biClrImportant;

nikde neni rezervovana polozka a tato struktura je standard.
Takze jedine by musela byt udelana nova verze bitmapy s polozkou pocet snimku, doba pro jednitlivy snimek,......

Neni to mozne.

Flashe nejsou lepsi nez GIF, protoze GIF je rychlejsi a i kdyz nevypada tak dobre, tak stejne se pro r.banner hodi lepe

Master
ja znam definici BMP, taky jsem si kdysi delal vlastni grafickej bitmapovej editor a ne jednou jsem bitmapy pouzival jako textury. Ptal jsem se, jestli nahodou nebude tvrdit neco co muj velmi chytrej spoluzak. Nakonec jsme prisli na to, ze tu jakousi animaci vytvarel jeho graf.prohlizec :). Jinak delat animovanej format bmp by bylo trosku divny, uz kvuli jeho velikosti... na to jsou tady GIFy...
Co takhle Animation Shop, soucast Paint Shopu Pro, z http://www.jasc.com/ se da stahnout 30-denni trial verze

-.s
Hm, taky bych řekl není špatný na gify...
ShadoW: Jo a s Googlem(tm) si seženeš crack :-) Ehm, chci říct pirátství je špatné, áno...... :-)
kdyz uz trial verzi, tak proc nezkusit Ulead GIF Animator 5??? revoluce v tvorbe gifu :)

m.s.
ja sem jednou delal banner a ve vektorovem edtoru (StarOffice, Corel,, Callisto) udelal ty ''casti'' pak vzal MS Gif animator a tim to slozil: vysledek banner a zdarma
Jako editor jakýchkoliv rastrů používám GIMP (www.gimp.org /GPL, zdarma/), a to i na editaci animovaných GIFů. Jednotlivé snímky animace vytvořím jako samostatné vrstvy a ty jsou pak při ukládání do GIF uloženy jako animace. Upozorňuji však, protože se z předchozích příspěvků se zdá, jako by vás tato informace absolutně minula, že GIF obrázky jsou dnes na ústupu především díky své technologické zaostalosti a také díky patentu na kompresi LZW, kterou gif využívá, a který je příčinou nemalých finančních nákladů při implementaci tohoto formátu pro komerční firmy a naprostá nepoužitelnost GIFů pro OpenSource. Řešením je již dlouhou dobu formát PNG ( www.w3.org/graphics/PNG ) případně jeho verze upravená pro animované sekvence MNG. Navíc PNG není omezeno limitem 256 barev, narozdíl od GIF jej lze načítat progresivně (podobně jako JPEG), průhlednost je definována samostatným alfa kanálem, jímž lze definovat odlišnou míru průhlednosti pro každý pixel obrázku. Při srovnání stínovaných PNG ilustrací použitelných na jakémkoliv pozadí s "průhlednými" GIFy s omezenou paletou a s možností nahradit jen jedinou konkrétní barvu pozadím, vychází GIF opravdu dost mizerně. Nemyslíte?