Stránka na heslo

Dobrý den,

měla bych takový dotaz... Jsem spíše začátečník a stránky mám v HTML, do PHP nebo JavaScript jsem se ještě nepoštěla... A Teď by se mi hodilo na stránkách mít odkaz, který by daný obsah zveřejnil pouze návštěvníkům, kterří by znali nějaké heslo...
Tak jsem se chtěla zeptat, jaká nejsnažís cesta by byla možná? Je mi jasný, že s obyčejným HTML si nevystačím, ale protože neznám JavaScrip, PHP, tak jsem se chtěla zeptat, co byste mi doporučovali....
Jestli tedy není moc "profi" požadavek ty zaheslované stránky..... ?


Díky moc!
Lenka
Pohledej ve zdejším fóru nebo na internetu a hledej heslo: .htaccess
Díky za radu, jdu hledat... ;-)
No ja bych ti teda hlavne poradil, jestli tomu fakt chces jako rozumet, tak se to uc postupne, zacinej od jednoduchych prikladu v php, nepreskakuj nebo z toho budes mit hlavu jak balon a nicemu nebudes rozumet.
Už mi to asi jakžtakž funguje.... no to je paráda.... :-)

Přes to .htaccess to šlo hladce.... jen vědět to správný klíčový slovo, který hledat :-)
Díky.
No, tak php se chystám, ale nějak není na učení čas... :-(
Lenko, blahopřeji! Takto schopných začátečníku je málo. Stačilo nakopnout, informace sis našla, pochopila a použila.
:-) díky za poklonu....

život mě naučil... opravdu, většinou stačí nakopnout.... samouka je u mě na denním pořádku... ale času málo.... :-(
alebo ja by som ti poradil radsej sa nauc javascript je jednodhsi ako php a budes to tam mat
Javascriptem rozhodně neuděláš bezpečné přihlášení.
pozor na reklamu, je vložena v souboru index.U rámů je potřeba ji vložit do jednoho z rámů (http://www.webzdarma.cz/podminky-reklama.htm)
takhlr to má být správně:
pozor na reklamu, je vložena v souboru index.htm.U rámů je potřeba ji vložit do jednoho z rámů (http://www.webzdarma.cz/podminky-reklama.html)
javascript bych neřekl že je jednodušší než php, mě spíš přijde jednodušší a použitelnější php.
já osobně javascript nemám vůbec rád.