Spořící účet

Zdravim,
za pár dnů mi bude 15 a rád bych si někam uložil 10 000Kč. Zatím jsem to měl na poště, ale chci to hodit někam, kde se mi to bude dobře úročit, protože na to stejně nešahám. S čim máte dobrý zkušenosti?

Díky za nápady.
<HTML>To bych take rad vedel :)
I kdyz ma castka je o nekolik radu vetsi nenasel jsem nic kde by se to jakkoli vyplatilo</HTML>
Richard: to věřím, přeci jen jsem chudý student. Ono tohle je často diskutované téma. Ze všech stran slyším, že je nejlepší eBanka, ale ta je drahá a jde trochu do mínusu. GeMoney maj divnej web a další jsem nezkoumal.

Kdyžtak si někdy udělám čas a prozkoumám to.
<HTML>trochu do minusu?
Nikdy jsem nemel rad zadne pujcky, kontokorenty a nic podobneho, jsou z toho jen problemy a spatne se spi. Ja radeji par mesicu setrim abych zadne minus nikde nemel a presto si koupil co chci</HTML>
Richard: myslel jsem všemožné poplatky za každou blbost apod.
pixy ted nekdy taky hledal neco takovyho a nenasel... hm to byly pojistovny
já sem u ge captů a nestěžuju si
<HTML>Jinak jeste podotknu ze kdyz dnes nekam ulozis 10 000 spis o ne casem prijdes, nez aby se castka zvetsovala se snizuje ;)...</HTML>
Co třeba studentský účet u České spořitelny? Tam mám pocit že jsou poměrně velké úroky a různé výhody. Otázka je nakolik jsou ty výhody pro tebe výhodami. Např. možnost prémie 10000 (po zdanění 8500) v případě dosažení červeného diplomu na vysoké škole ;-)
Já mam studenstkej u KB a nestěžuju si. Účet ti vedou zadarmo, každej rok dostaneš na pivo (333Kč), jen úrok je malej.
Já mam Student+ u ČS a žádné velké úročení tam není (jako asi na žádném účtu). Máš zadarmo vedení účtu, platební kartu , Interbanking a nějaké slevy v obchodech.


Jesli, ale chceš, aby se zůstatek zvětšoval nebo aspoň nesnižoval, nejlepší je asi nechat si je pod polštářem :) (U Student+ jsem měl měsíční úrok ze 2000 asi 4 Kč, příčemž jen za odeslání výpisu je 6,5 :)


Pak se taky možná dá vydělat na podílových fondech nebo investicí na burze :)