nastavení MySQL a PHP

Hlavně pro admina:

Předem upozorňuji, že nejsem žádný znalec Apache,PHP a MySQL, kdybych to bral podle času, který jsem strávil u PHP, tak jsem skoro určitě začátečník.

1. Skutečně je omezena velikost databáze MySQL pro jednoho klienta na 2 MB? Co se stane, když tuhle mez překročím? Já neznám žádné nastavení, ve kterém by se to dalo určit, ale zajímá mě to proto, že asi budu potřebovat více dat. Pokud je to skutečně omezeno 2 MB, budu muset do databáze vkládat jen odkazy na soubory, které budu includovat za běhu (pro redakční systém hlavně). To nepovažuju zrovna za skvělý způsob. Navíc nebudu moci udělat nějaký textový vyhledávač (asi).

2. Trochu navazuje na mou první otázku, protože se týká velikosti zpracovávaných dat. Z nastavení serveru jsem zjistil, že není možné pro určitý běžící skript nastavit maximální dobu vykonávání, a to žádný způsobem, který znám. To je určitě velmi dobré nastavení proti idiotům, co se snaží zneužívat freewebhosting ke zvrhlým účelům, ale mám strach, že na mém budoucím asi velmi náročném webu mi 15 vteřin času serveru možná nebude úplně vždy stačit, pokud se bude připojovat ke stránce najednou hodně lidí. Není možné v tom případě nastavit např. max_execution_time individuálně pro každého klienta(?) nebo povolit použití set_time_limit() taky pro jednotlivého klienta (nebo nastavit safe_mode_allowed_env_vars= také individuálně, když server běží v safe mode). No asi to nejde, ale stejně se ptám.

Problém není pro mě zatím ještě moc aktuální, aktuální bude asi tak za pár týdnů, co můj web bude trochu v pokročilejším stadiu.

Díky za odpověď

Tomáš
Co to proboha pises? Seznamku ve stylu Rande.cz?