Podpora WebZdarma.cz

Nápověda > Fakturace > Přeposlání, úprava či zrušení vystaveného dokladu

Přeposlání, úprava či zrušení vystaveného dokladu

Přeposlání dokladu

Pokud vám nedorazil doklad na objednané služby do vaší e-mailové schránky, prosíme o kontrolu

- Složky Spam ve vašem -mailu - v některých případech jsou zprávy s dokladem odfiltrovány jako SPAM.

- O kontrolu údajů ve webové administraci služeb - jaký máte nastaven kontaktní e-mail

V každém případě není problém přeposlat vám doklad znovu, stačí nás kontaktovat na fakturace@webzdarma.cz. Pokud vám dorazila upomínka, tak i v té naleznete odkaz na stránku, kde jsou uvedeny všechny údaje k zaplacení.

Úpravy na dokladu

Chcete-li na dokladu provést nějaké úpravy, přepošlete nám tento doklad na fakturace@webzdarma.cz a popište požadované změny.

Doklad bude upraven a přeposlán na e-mail

Budete-li chtít upravit odběratele, můžete si pak následně přímo upravit fakturační údaje.
Úpravy se promítnou do dalšího vystavovaného dokladu. Na doklad, který už je vystaven, toto nebude mít vliv a je potřeba ho k nám na úpravu přeposlat.

Zrušení dokladu

Pokud chcete nechat zrušit vystavený a prozatím nezaplacený doklad, přepošlete nám jej na fakturace@webzdarma.cz spolu s odůvodněním, proč chcete doklad zrušit.
Možné důvody: zrušení služeb, již uhrazená jiná objednávka, zrušení domény, duplicitní doklad, jiný důvod.

Doklad na žádost zrušíme a případně zašleme informace s dalším postupem (zrušení služeb přes webadmin apod.)

 

Komentáře a hodnocení

Článek ještě nikdo nehodnotil, buďte první!

Tagy článku:

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace